tisdag 16 februari 2016

Min resa

Jag har inte bloggat på länge om min utmaning som jag håller på med. Jag kör fortfarande men det har inte blivit riktigt som jag tänkt mig tyvärr.
Har inte kunnat träna på 2,5 vecka och åt väldigt dåligt under 2 veckor ( i princip ingenting alls)
Jag åkte först på en rejäl inflammation i huvudet som gjorde att jag fick ligga på sjukhus några dygn med dropp för att få bukt med det. Sen när jag kom hem åkte jag på en rejäl influensa. Jag och hela familjen låg i 1 vecka.

Tyvärr har jag haft lite otur och inte kunnat följa schemat till 100 % men sen i måndags står jag på benen och har ätit enligt programmet igen.
Jag kör på så gott jag kan och har gått ner i vikt under min sjukdomsperiod vilket visserligen var mitt mål. Fast nackdelen är att jag tappat en del muskler i stället :(
Men jag känner ingen press. Jag har 6 veckor kvar och jag tänker göra mitt bästa för att fullfölja programmet och min tanke är att fortsätta äta hälsosamt och träna. Denna utmaning har varit en kickstart för mig och ett nödvändigt sätt att komma igång och tillbaka i rätt balans.

Om 2 veckor ska jag scanna mig och ta nya bilder för då har jag gjort 2/3. Vi får se vart vi landar efter dessa 12 veckor men mitt mål var iaf att bli av med mina gravidkilon och jag har bara 2 kg kvar dit så jag har ändå fått jättebra resultat trots 2 veckors "avvikelse"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar