söndag 17 januari 2016

V 2/12

2 veckor avklarade.  10 kvar.
Hur går det?  Jo,  väldigt bra faktiskt 😊
Kosten går hur bra somhelst.  Inte slarvat eller haft energidippar. Är fortfarande mätt mellan mina mål och känner mig fräsch i kroppen.
Blev lite sugen på tårta på ett kalas igår men det gick bra att stå emot.
Det jag känna är att det ibland blir lite jobbigt när man är bortbjuden. Men tycker att jag har bra koll på vad jag kan välja ifrån det som serveras.

Träningen går bra.  Var en så härlig känsla tidigare i veckan när jag ökade vikterna på gymmet. Tidigare har jag aldrig känt mig starkare efter träningen. Aldrig fått de resultat jag eftersträvat men nu kännerjag verkligen skillnad i kroppen.

För övrigt går det bra med allt. Jobbat lite och pluggat lite samt planerat inför huset som kommer om 4 veckor men det skriver jag om i min husblogg.

Joel råkade peta mig illa i ögat för några dagsrsen så jag fick ett sår samt inflammation på regnbågshinnan. Blev droppar och salvor i några dagar. Ser fortfarande väldigt suddigt och min pupill är förstorad på ena ögat men ska på återbesök på tisdag när svullnaden i ögat lagt sig.
Var lite dålig tajming med ögat eftersom jag skriver tenta imorgon. Ser suddigt och haft svårt att läsa men hoppas det ska gå bra 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar