torsdag 7 januari 2016

Vecka 1/12

Första veckan är avklarad av mitt program.
Jag har haft full fokus och motivationen har varit på topp fram till idag.
Idag kändes det väldigt konstigt men jag påbörjade ett nytt jobb upptill mina studier så tankarna var på annat håll.
Jag har ätit enligt schemat idag ändå men har väl inte bara vart lika taggad.

Är förvånansvärt pigg och tycker inte att jag får några energidippar under dagen.
Centimeter har försvunnit vilket är härligt 😊
Har inte vägt mig men jocke säger också till mig att inte göra det för ofta.

Det skulle egentligen ha blivit ett träningspass idag men är rätt mossig i huvudet med nya intryck mm så det får bli en vilodag och så kör vi på ett igen imorgon.
Har dock tränat 3 pass redan denna vecka så har ej dåligt samvete för att jag vilar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar