fredag 11 december 2015

Detoxvecka

Denna vecka har jag ätit väldigt nyttigt för att komma in i goda rutiner och rensa ut gammal skit från kroppen. Jag kan säga att dag 3 efter att jag ställde om min kost var tung. Min mage mådde inte bra och jag var väldigt trött. Men jag kämpade mig igenom det och jag kände att kroppen rensade ordentligt den dagen. Dag 4 kände jag mig ovanligt pigg och fräsch inombords trots att jag sov jättedåligt den natten. Joel har tyvärr krånglat mycket hela veckan så det har inte blivit så bra sömn här hemma.

Jag har denna vecka ätit såhär:

Frukost: Shake med extra protein
Mellanmål: kvarg
Lunch: Blev ingen variation men det var lätt och gott så det blev en grönsallad med stekt kyckling och lite gräddfil till.
Mellanmål: Proteinbar
Middag: Shake med extra protein.
Mellanmål: En frukt och ägg

Jag äter alltså 6 mål om dagen. Jag har även fått in 2 träningspass och jag har haft träningsvärk "from hell" i mina vader.. Har inte varit på gymmet en enda gång men har fått köra hemma. Det viktiga är att faktiskt göra något. Inte vart.
När jag tränar brukar jag ta en shake före och en direkt efter.

Jag vägde mig idag och har gått ner -1,2 kg under första veckan. Tror det mesta är vätska för jag har kissat som en elefant. Men det är skönt att bli av med den överflödiga vätskan. Känner mig inte lika svullen längre.

Ikväll är det dags för julbord och ska försöka tänka på hur mycket jag stoppar i mig. Nu är jag inne i rätt tankesätt så vill gärna kämpa på och stanna här :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar