torsdag 31 december 2015

Dålig start på det nya året

Igår firade vi ut det gamla och in det nya året. Vi hade samlats hela stora familjen och hade en fantastisk kväll. Jag var VAKEN OCH PIGG för en gångs skull. När hände det senast vid den tiden på dygnet?  Måste vara min nya kost 😊

Jag kan med gott samvete säga att detta var min nyttigaste nyårsafton och det är skönt att känna sig fräsch i kroppen.

Igår på förmiddagen fick jag ett infall över att jag skulle sammanfatta årets händelser i en årskrönika/årsrim. Jag tycker det är kul att dikta ihop saker och mitt rim gick hem hos familjen. Jag tror detta får bli en återkommande tradition 😊

Tyvärr blev det ingen bra start på det nya året. Vi hade en skitnatt med Joel.  Riktigt jobbigt var det och nu på morgonen vaknade han med feber. Jag som trodde förkylning mm hade vänt och börjat bli bättre.
Vi får hoppas att detta var ett mindre bakslag och att han piggnar till snart igen.

Har precis intagit min frukostsmoothie och piggnat till. Nu ser jag fram emot ett hälsosamt och fantastiskt 2016.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar